سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا
اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید
و لحظات خوشی را در این وب داشته باشید

*وبلاگ تفریحی سیکا*
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۴۴ ب.ظ

فک و فامیل

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

به بچه پسرخالم میگم اسم بابات چیه؟

میگه: گاو!!

میگم: عیبه، مگه آدم به باباش میگه گاو؟

میگه خودش همیشه بهم میگه گوساله

پس حتما خودش گاوه دیگه!!

فک و فامیل منطقی داریم ما؟!

قدرت استدلالش منو کشته!!

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

جلو تلویزیون نشسته بودم

داشتم تلویزیون میدیدم گوشیمم دستم بود داشتم

با صدای بلند “انگری بیرد” بازی میکردم

یهو مامانم برگشت بی مقدمه گفت:

نگاه کن توروخدا 25 سال بچه بزرگ کردیم

که یا تو اتاقش بشینه مانیتورو نگاه کنه لبخند بزنه واسه خودش

یا گوشیشو دستش بگیره با گوشیش کفتر بازی کنه!!!

من 😐

انگری بیرد 😐

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

با بابام تو یه ماشین بودیم

بعد ۲ نفرخارجی‌ سوار شدن، بابام رفت بپرسه “اهل کجایین؟”

خیلی‌ با اعتماد به نفس با یه لحن سوالی‌ گفت: “mede in ?”

فک و فامیله ما داریم ؟

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

مردم از ننه باباشون ویلا و ماشین و پول به ارث می برن

من از بابام میگرن به ارث بردم

از مامانم آلرژی!!!

ای خدا این خانواده است

من دارم؟؟؟؟

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

دارم مسواک میزنم

بابابزرگم دندون مصنوعیش رو آورده گذاشته

تو جیبه پیرهنم

میگه یه دستی هم به دندونا ما بزن:

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

خواستگار اومده

بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟

منم گفتم نه!

میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !!!!!


اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

خواستگار اومده برام

خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه

مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه

دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد

فک و فامیله داریم؟ 😐

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

یکی از دوستام تعریف میکرد مامانم وقتی نماز میخونه با هر الله اکبر بلندی که میگه یه منظور داره…

اون موقع من چک میکنم زیر گاز خاموش باشه، کسی در میزنه، چراغ جایی روشن نمونده باشه و…!

یه روز با وجود این که تمام اینا رو چک کرده بودم بازم الله اکبر ادامه داشت

وقتی نمازش تموم شد با عصبانیت گفت

مگه کوری نمیبینی گرممه میگم کولر رو روشن کن….!

فک و فامیله داریم ؟ 😐

اس ام اس فک و فامیل

sms fak o famil

مامانم 2 ماهه به همه گفته خطش سوخته…

رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!!

آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه

بس که با گوشیم ور میری !

فک و فامیله داریم؟ 😐


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی