سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا
اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید
و لحظات خوشی را در این وب داشته باشید

*وبلاگ تفریحی سیکا*
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ

جوک 177

دیشب تو پمپ بنزین یه معجزه دیدم
یارو نزدیک پنج لیتر و نیم تو یه ظرف چهار لیتری بنزین زد
وقتی هم به مسئول پمپ بنزین گفت یارو گفت احتمالا دبه ت سوراخه
بعد دبه رو دید  باز گفت به ما ربطی نداره برو یغه کارخونه دبه سازی رو بگیر که دبه اش  استاندارد نیست
من  :/
یارو :؟
دبه -_-



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
میلاد فلاح

نظرات (۲)

خخخخخخ
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۳۷ کارشناس پارت
حسن حسن درود
مطلب خرید اینترنتی دستگاه صافکار جادویی شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش یه شرکت تبلیغاتی در زمینه چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین خوشحال میشم کمکتون کنم
پاسخ:
ممنون از لطفتون
تنها کمک و لطف در حال حاضر میتونه گذاشتن تبلیغ تو وبلاگ باشه
اگر قصد دارید میتونم هم کاری کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی