سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا
اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید
و لحظات خوشی را در این وب داشته باشید

*وبلاگ تفریحی سیکا*
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ب.ظ

تفنگ

دوست دخترم اس داده بود کجایی.
تو خونه بودم(تنهای تنها.داشتم call of duty بازی میکردم).حوصلشو نداشتم.بهش پیام دادم خارج شهر. میگه خوب دقیقا کجا؟
اس دادم گیر نده.تو بیابون برهوت تنهای تنهام.یه خشاب بیشتر گلوله ندارم.10,20 نفر دارن بهم نزدیک میشن.توی یه خرابه نشستم.
دیدم زنگ زد.(منم اسپیکرام در حد لالیگا.صدا رو گذاشتم آخر آخر شروع کردم بازی کردن)گوشی رو ورداشتم .تا جون داشتم عربده میزدم و فیلم بازی میکردم(خدایی جو گرفته بودم) دوس دخترم شکه شده بود.میگف علییی چی شده...قطع کردم(تصوووور کن....مرده بودم از خنده..) تا اون باشه اینقد گیر نده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
میلاد فلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی