سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا

اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید حتما لحظات خوشی در این وبلاگ خواهید داشت

سیکا
اگر حوصله شما سر رفته است به این وبلاگ سر بزنید
و لحظات خوشی را در این وب داشته باشید

*وبلاگ تفریحی سیکا*
پیام های کوتاه
آخرین مطالب
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

الی مثلا باحال



امروز از بانک برام  پیامک اومده شما برنده یک دستگاه خودرو شدید.
از خوشحالی جیغ و داد و فریاد زدم
گفتم بزار یه بار دیگه پیامکو بخونم.
اومدم خوندم دیدم آخرش نوشته
 .
.
.
.
الکی مثلا میخواستیم سورپرایزت کنیم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

چقدر این الکی مثلا ها زیاد شده؟!!
حالا خوبه یه کاری کردیم ما
سریع خز شد…
.
.
.
الکی مثلا من اولین نفر بودم!

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

الکی مثلا و کوفت الکی مثلا و درد
باز شما یه چی افتاد سر زبونتون میخواید شورشو در بیارید ؟
.
.
.
الکی مثلا من خاص و متفاوتم!!!



❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

با بنزم برا دختره بوق زدم
برکشت گفت برو بابا دهاتی
.
.
.
.
یهو گفت الکی مثلا من دختر خوبیم .تورو خدا نرو سوارم کن

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

امروز جانی رو دیدم
.
.
.

الکی مثلا

من و جانی دپ همسایه اییم....

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

ببخشید اینقدر مزاحمتون میشما…قضیه این “الکی مصلن” چیه که ته همه پستا هست؟؟؟ واگیرداره؟؟
.
.
.
کاش بجای این تقلیدا یاد میگرفتیم به هم دیگه احترام میذاشتیم…
الکی مصلن من بچه مثبتم!!!!

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

یکی اون تیغوووو بیارهههه
.
.
.
.
الکی مثلا میخوام خودکشی کنم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

گوشیم زنگ خورد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی نیومده
.
.
.
یهو دیدم رو گوشیم نوشته الکی مثلا من زنگ خوردم !!

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

آقا چه خبره ؟؟ یواش تره ….
واسه همه نون چرب هست !!!!
.
.
.
.
الکی مثلا ما هم کباب میخوریم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

همینو میخاستین؟
صب پاشدم صبونه بخورم میبینم هیچی نداریم
میگم چرا هیچی نیس؟
.
.
.
.
میگه الکی مثلا ماه رمضونه
میگم خب چرا بیدارم نکردی سحر؟
.
.
.
 میگه الکی مثلن خواب موندیم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

انقدری که رانندگی با پراید حال میده با پورشم حال نمیده…
.
.
.
.
الکی مثلا من پورشه دارم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

 چطورین ترشیده ها؟؟
.
.
.
الکیییی مثلا من شوهر دارم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

امروز تو دانشگاه پسره از کنارم رد شد و یه کاغذ داد بهم…
.
.
.
بازش کردم نوشته بود الکی مثلا بهت شماره دادم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

سلام سلام... همگی سلام.... ای زندگی سلام.......
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من هایده ام...

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

هی ببین
 اگه مهم بودی ، زیرت خط میکشیدم ، نه دورت …
.
.

.

.
الکی مثلاً من شاخم !!

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

وای امشب چی بپوشم؟؟؟
.
.
.
.
.
الکی مثلا امشب خواستگار دارم

 

❉❉❉❉❉❉❉ مثلا الکی خنده دار ❉❉❉❉❉❉❉

 

قیچی…
پنس…
.
.
.
الکی مثلا من جراحم

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
میلاد فلاح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی